Vítáme Vás na našem novém e-shopu. Nemůžete nalézt co hledáte, chybí velikost, nebo máte speciální přání? Kontaktujte nás. Společně najdeme řešení.
Už jen když stojí, vypadá predátorsky. RZR PRO R byl stvořen pro nejnáročnější řidiče a ve všech aspektech je absolutní špičkou celého segmentu. Dává vám do rukou největší tovární motor, jaký kdy byl do side-by-side zamontován a zároveň vám dává jistotu, kontrolu a právo, abyste z něj vytěžili maximum.
První dvoulitrový motor v segmentu je opravdová bestie s atmosférickým plněním, která s ohromující silou 225 koní kompletně mění podobu světa side-by-side.
Od inovativní geometrie vpředu až po masivní zdvihy odpružení 73.6 cm vzadu - zcela nové odpružení MaxLink vám dává naprostou kontrolu.
Díky svařované jednodílné kleci, pevnému prostorovému rámu, o 100 % silnějšímu pohonu a největšímu řemenu, jaký jsme kdy vyrobili, má RZR Pro R doslova pouštní odolnost.
RZR Pro R, to je zcela nová generace supervýkonných side-by-side. Má největší motor, jaký byl kdy v side-by-side továrně nainstalovaný. Jen alternátor pro pohon elektrického příslušenství má výkon 1,7 kW!
Objem ničím nenahradíš, to platí stále. První dvoulitrový motor v oboru má sílu Saturnu 5, ale je také schopný se uchladit, je dokonale kultivovaný a zároveň velice spolehlivý.
FURY 2.0 je motor, který dělá, co mu řeknete. Reakce na plyn je okamžitá, ale mapování pedálů je na vás. K dispozici máte tři volitelné motorové režimy - pro sportovní jízdu, šplhání po skalách a jízdu na plný plyn.
Příslušenství je náročné na energii. Proto má Pro R alternátor 1700W, přídavnou baterii a chytrý systém Polaris Pulse se 6 konektory pro snadnou montáž elektropříslušenství.
Nehorázný výkon vyžaduje dokonalou ovladatelnost. PRO R přichází s nejširším rozchodem, nejdelším rozvorem a převratným adaptivním odpružením se čtyřmi jízdními režimy.
Nejsofistikovanější podvozek v oboru automaticky nezávisle nastavuje kompresi a odskok tlumičů, aby PRO R zůstal přilepený k zemi i v nejextrémnějším terénu.
Volitelné režimy pro zlepšení jízdních vlastností a ovladatelnosti umožňují za jízdy ladit podvozek a v reálném čase nastavovat tlumení a citlivost řízení podle toho, co vám matka příroda zrovna postaví do cesty.
Se šířkou 1,88 m a rozvorem 3,39 m vytváří PRO R neuvěřitelně stabilní platformu, která vám umožní naplno využít světlou výšku 40,6 cm a 73.6 cm využitelného zdvihu pérování.
RZR je etalon vysokovýkonných side-by-side. Nikdo nenajel více kilometrů v dunách a pouštním terénu, nikdo neví víc o tom, jak postavit stroj, který by to všechno vydržel.
MaxLink je první tovární zavěšení z uzavřených profilů. Využívá strategicky vyztuženou lisovanou ocelovou konstrukci k vytvoření nejpevnějšího zavěšení ve třídě side-by-side, jaké bylo kdy vyrobené.
Zcela nový rám má dvojnásobně vyšší torzní tuhost. Jednodílná svařovaná klec je vyrobená z trubek o průměru 5 cm a v místech, kde se připojuje k podvozku, navíc používá kónické spoje pro zvýšení pevnosti.
Převodovka Pro R je zkonstruovaná tak, aby vydržela ty nejextrémnější podmínky na Zemi. Používá širší a delší řemen, větší řemenice a lepší proudění vzduchu, aby zajistila nejdelší životnost řemene, jaká kdy byla u RZR zaznamenána.